14 juli 2013

royal club goood energy

Hallo lieve lezers,
Ik ben lid van the insiders. Dat is een site waar je je in kunt schrijven om (nieuwe) producten te testen en hierover je mening te geven. 
Zo is er laatst ook een nieuw energie drankje op de markt gebracht, genaamd Goood energy van Royal club. 
Goood energy is een energie drank gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Klinkt helemaal top dus ! Maar wat geeft je dan energie? Het verkwikkende ingrediënt in goood energy zijn guaraná bessen. Guaraná is langzaam in opkomst. Je ziet het steeds vaker verwerkt in dranken. In guaraná bessen zit een hoog natuurlijk cafeïne-gehalte. Ook zit er cafeïne in, wat afkomstig is uit groene koffiebonen. Nóg zo'n nieuw ingrediënt wat in opkomst is.
Ik heb, samen met mijn collega's, de 4 smaken uit mogen testen. 
Dit is wat ik vond:































Rapid raspberry: licht zoet, zachte frambozensmaak





























Booming berry: krachtig met een sterke bessensmaak. Iets zoeter dan rapid raspberry




























Unlimited lime: friszure limoensmaak, licht zoet




























Maximum mango: tropische mangosmaak, zacht

Al met al vond ik de drankjes vooral erg lekker. Friszoet en licht bubbelend. Ideaal als vervanger van een frisdrank. Helemaal top als je een avondje op stap gaat en wat extra energie wilt hebben. Mijn collega's vonden good energy ook lekker.
Krijg je er meer energie van? ik voelde me wel wat fitter na het drinken van een drankje. Maar echt zeker weet ik het niet.
Een nadeel vind ik de verkoopprijs. Die is €0,99. Dat vind ik íets aan de dure kant. Mensen die energiedrankjes drinken zijn namelijk een goedkopere prijs gewend voor hun dagelijke dosis energie. Het wordt lastig om die mensen over te laten stappen naar een ander soort energiedrankje als het ongeveer drie maal de prijs is van de gangbare energiedrankjes. 
Ik hoop dat Royal club in de toekomst de prijs om laag doet, óf voor leuke acties zorgt.

Probeer ze eens zou ik zeggen!

liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten