6 november 2013

Review: mix-ei van Westmark

Hallo lieve lezers,

Vandaag een review over het mix-ei van Westmark.























Ik kocht laatst dit leuke kleine shakertje, omdat het me handig leek om saladedressing mee te shaken. Gewoon hoppa alles erin doen en schudden maar. Het leek me veel makkelijker dan een bakje met een garde. Bij thuiskomst keek ik er nog eens goed naar. Er zat een kleine handleiding bij. Hierin stond dat je er ook hete melk mee kon opschuimen of geklutste eieren en pannenkoekenbeslag mee kon maken. Dat heb ík natuurlijk voor jullie getest.
Bij de hete melk had ik de deksel er niet goed opgedraaid, waardoor ik hete melk over mij heen kreeg. Na mezelf afgespoeld te hebben en het deksel goed dicht te draaien, heb ik het shaken nogmaals geprobeerd. Ik was aangenaam verrast. Na een minuutje stevig schudden heb je fijn melkschuim. Ideaal voor cappuccino's en latte macchiato's. Een eitje mixen gaat ook prima.
Eitje erin, beetje peper en zout, en eventueel wat melk. Hoppa shaken maar.
Pannenkoekenmix heb ik nog niet geprobeerd, maar dat gaat vast ook prima. Je zou er eventueel ook cocktails mee kunnen mixen, aangezien er een zeefje/mixblad opzit welke ijsblokjes tegenhoudt bij het inschenken. I am pleased.
 
Pluspunten: Klein, makkelijk, multifunctioneel en niet duur
Minpunten: Ik mis een rubberen afsluitring, je moet hem echt stevig dichtdraaien, er staat geen maataanduiding op en hij licht niet lekker in de hand.

Wil je nou ook graag dit handige keukenhulpje hebben? Je kunt de mix-ei shaker kopen bij V&D voor €4,99

Liefs,
Esmée

2 opmerkingen: