25 januari 2014

Garderobe uitbreiding: Bovenstukken

Hallo lieve lezers,

Omdat ik zaterdag onverwachts moest werken plaats ik dit bericht achteraf. Hij zal wel onder zaterdag 25 januari staan. Ik wil mijn belofte aan 365 blogposts dit jaar niet onderdoen.

Vandaag weer een artikel over de uitbreiding van je garderobe. Vorige week kon je al mijn artikel zien over onderstukken.

- Zwarte kanten top. Met korte of lange mouw. Maakt je outfit nét iets interessanter.
- Een geruite blouse. Ik kon geen mooie vinden met donkere kleuren, dus koos ik voor deze klassieke burberry ruitprint.
- Zwarte pullover. Mooi te dragen over een (geruite) blouse, maar ook op zichzelf.
- Strapless korset top. Kies er een die bij de rest van je garderobe past. Je kunt kiezen voor simpel zwart óf met leuke versieringen als bling, studs etc.

- Een bodywarmer. Ik zou zelf kiezen voor een donkerblauwe. Een lichter kleur zoals beige kan natuurlijk ook.
- Denim blouse. Deze trend is een paar jaar terug weer in de mode gekomen en ze zijn nog volop verkrijgbaar in de winkels.
- Zwart (nep) lederen jack. Deze maakt veel outfits een tikje stoerder.
- Witte blazer. In de herfst en winter draag je je zwarte blazer veel, in de zomer is een witte blazer meer gepast.

- Blouse met een leuk printje. Bloemetjes, stippen, dierenprint etc.
- Witte tanktop. Een aanvulling op je basis kledingstukken.
- Sportshirt. Bij je fijne yogabroek hoort natuurlijk een speciaal shirtje van ademend materiaal om in de sporten.
- Grote lange trui. Op luie dagen heerlijk te dragen boven een zwarte legging met laarzen.

Vind je deze artikelen ook zo handig en leuk? Bovenaan mijn blog heb ik een speciale verzamelpagina aangemaakt met alle artikelen over de musthaves voor in je garderobe.


Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten