9 januari 2014

Mijn favoriete make-up producten

Hallo lieve lezers,

Ik ben iemand die vrijwel elke dag hetzelfde draagt. De oogschaduw look verandert nog weleens.
Ik heb zo te zeggen holy grails en ben niet snel van plan om dat te veranderen. Over deze producten ben ik gewoon tevreden:

-Van dit duo-oogpotlood die ik vond bij de Action, gebruik ik de beige kleur in mijn waterlijn. De kwaliteit is echt super. Het gebruiken van een huidskleurige oogpotlood in de waterlijn geeft een frisse open blik.
-De made to stay highlighter can catrice. Ik heb een licht gouden kleur. De sticker heb ik verwijderd, dus de exacte kleur weet ik niet meer. Deze gebruik ik in mijn binnenste ooghoeken.
-Catrice mono oogschaduw in de kleur "090 Bring me frosted cake".
-Real techniques complexion sponge. Deze gebruik ik voor het aanbrengen van mijn foundation en concealer. Hij werkt echt ontzettend lekker.
-Real techniques buffer brush uit de face set. Deze fijne kwast gebruik ik voor het aanbrengen van mijn bronzer.
-Mac pro longwear concealer in de kleur "NW15". Ik gebruik hem op mijn wangen, onder mijn ogen, op mijn kin en cupidoboog, mijn neusbrug en tussen mijn wenkbrauwen om te highlighten.

-De Catrice sun glow bronzer gebruik ik om te contouren. Ik gebruik de kleur voor een medium huid.
-Ik gebruik de donkerste kleur uit het wenkbrauwkitje van Catrice.
-Hoeveel false lash effect mascara's van Max factor ik nu al heb opgemaakt... Heel veel. Deze mascara is niet te nat en ideaal voor fijne wimpers.
-De catrice photo finish foundation in de lichtste kleur 010. Als ik zomers gebruind ben gebruik ik de 030 kleur. Soms gemengd met de 010 als ik ertussenin zit. Fijne dekking en finish.
-Deze eyeliner werkt heerlijk! Helaas overleeft de wing niet tijdens een windbui. Mijn ogen gaan dan tranen en de eyeliner "peelt" er dan af in de buitenste ooghoeken.

Wat zijn jouw favoriete make-up producten?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten