2 januari 2014

Mijn kledingstijl

Hallo lieve lezers,

De laatste tijd ben ik een overgang aan het maken naar een nieuwe kledingstijl. Zoiets gaat niet zomaar van dag op dag. Je koopt eens iets, draagt het, en als het goed voelt dan koop je nog eens iets in die stijl. Zo breid je langzaam je garderobe uit tot een nieuwe stijl, en kun je oude dingen wegdoen. De stijl waarin ik overga is een beetje preppy, soms de casual kant van netjes. Denk Blair Waldorf meets Lana del Rey (haar goede dagen).


Ik ben echt gék op de blousejes van Blair Waldorf. Ontzettend leuk gecombineerd met een strik om het kraagje, collar pins of een statement ketting.
In mijn kledingkast heb ik heel veel blazers. Zwart, bruin, wit, taupe, zebra print en een blauw met groen ruitpatroon. Je kunt er nooit genoeg hebben. Ik denk dat ik in de toekomst nog veel meer aan mijn garderobe toe zal voegen.
Om jullie nog meer inzicht te geven in mijn kledingstijl heb ik een aantal collages gemaakt.




Ik was eerder nooit zo into fashion. Meestal droeg ik gewoon kleding dat comfortabel zat. Een jeans met een shirt en een vest óf een legging met een rokje, tshirt en een vest. De laatste paar weken/maanden begin ik steeds meer mode weer leuk te vinden. Op pinterest vind ik zoveel inspiratie voor leuke outfits. Ik denk dat dat mede komt doordat ik al beter in mijn vel begin te zitten. Ik wil meer moeite doen om er leuk uit te zien en me daardoor nog beter te voelen. Dress like the person you want to be, not the person you are now. De hele dag in je pyjama rond het huis slenteren is één dag in de week heerlijk. De rest van de tijd zie ik er graag tiptop gestyled uit. Hoe denk jij hierover?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs,
Esmée

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk, ook helemaal mijn ding. Blazertjes, jurkjes eronder. Van de blousjes ben ik dan weer niet. Je blogt lekker hee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE IT! vooral style van Blair Waldorf!!

    BeantwoordenVerwijderen