10 februari 2014

Wishlisht: fashion online

Hallo lieve lezers,

Ik heb aan de hand van mijn artikelen Garderobe musthaves + uitbreiding een aantal dingen online gevonden die ik graag wil aanschaffen. Ik wil jullie laten zien welke items dit zijn.

















Deze little black dress via ASOS en Deze simpele zwarte sandaaltjes met hak ook via ASOS.
Wanneer ik het jurkje aan schaf laat ik de mouwen inkorten tot een kapmouwtje, daar deze dan ook in de lente/zomer gedragen kan worden.

 Dit is echt de perfécte pump volgens mij. Prachtig vormgegeven. Ik heb ook een simpele witte overhemdblouse nodig. Een échte basic. Deze is van de H&M.



Dit mooie streepjesshirt van esprit heeft naar mijn idee de perfecte pasvorm voor het streepjesshirt.
Deze rok vind ik echt mooi. het is een model kokerrok maar met plooien aan de onderkant zodat bewegen makkelijker is.

Voor de aankomende maanden vind ik dit eerst wel genoeg. Een complete garderobe schaf je niet in één keer aan. Ik hoop dat er snel weer een leuke kortingsactie is op Asos.com zodat ik de eerste drie items met een fijne korting kan aanschaffen.

Liefs,
Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten