30 mei 2014

Je huis decoreren per seizoen/feestdagen: Zomer

Hallo lieve lezers,

Ik durf met al dit mooie weer nu toch echt te zeggen dat ik vind dat de zomer is begonnen.
De Lente decoraties mogen de kast weer in (of richting zolder) en haal de zomerse decoraties maar tevoorschijn. Vandaag geef ik jullie een aantal leuke (creatieve) decoratie en shopideetjes om je huis om te toveren tot een zomers paradijsje.

Zet lekkere geurkaarsen neer in verschillende ruimtes in huis. Yankee candle heeft speciaal voor elk seizoen een aantal verschillende geuren. Wanneer het weer iets minder is, ruikt jouw huis toch lekker naar zomer!

Bij de Ikea vindt je deze vrolijke turquoise en oranje hang decoraties. Ze zijn ook verkrijgbaar in andere frisse kleuren.

Knoop schelpen en zeesterren met henneptouw aan een dik touw of een stok. Hang deze net als de slinger voor Pasen aan de schouw of voor het raam.
Bij de Ikea zijn ook deze vrolijke kaartjes te vinden met bloemen erop. Doe ze in lijstjes en verspreid ze over je huis.

Bij de Ikea is ook een vrolijk oranje geurkaars te vinden in een mandarijnengeur. Lekker fris!
Op dit glas sommarfint ben ik dol. Ik heb vorig jaar twee gekocht en spijt dat ik er niet meer had. Nu kan ik gelukkig wat meer inslaan want sommarfint is terug in het zomerassortiment.

Ook H&M heeft weer een aantal leuke accessoires voor deze zomer uitgebracht. De collectie is helaas vrij somber. Het kleurenschema is zand, wit en marineblauw. Dit turquoise kussen met witte palmbladeren vond ik erg leuk. Ook dit kussen met een geweven touwprint vind ik erg leuk.

Helaas is deze foto van een erg slechte kwaliteit, maar bij Kwantum verkopen ze deze turquoise Spaanse bolvaas. Prachtig! De accessoires van Pols potten vind ik sowieso geweldig, al helemaal deze witte ananas. Hij is ook verkrijgbaar in glanzend goud, erg chic.

Geniet van de zon, en alle vrolijke accessoires dit seizoen.

Liefs,
Esmée

2 opmerkingen:

  1. Van die zeeschelpen kom ik helemaal in zomerstemming, doen me aan zee en strand denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Kim, Ik vind zeeschelpen ook erg leuk. Instant vakantiegevoel!

      Verwijderen