27 december 2013

Mijn kerst (cadeaus) 2013

Hallo lieve lezers,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad. Op kerstavond vierden wij met ons gezin kerst. Eerst lekker gourmetten, daarna de uitslag van serious request gekeken en toen onze gedichten en cadeautjes gedaan. Om de avond af te sluiten keken we nog de film Hangover part 2. Het was echt ontzéttend gezellig. De eerste kerstdag hebben we niet zoveel gedaan. We hebben aardappelgratin gegeten met boontjes en worteltjes. Daarna keken we all you need is love terug omdat we dat kerstavond niet konden kijken. 'S avonds laat heb ik nog in mijn eentje de bende van Oss gekeken, een goede Nederlandse film! Tweede kerstdag ging ik gezellig bij mijn beste vriendin thuis zitten. Daarna gingen we weer naar mijn ouders huis, en hebben daar roseval aardappeltjes uit de oven met spruiten en witlof gegeten. Als afsluiter zijn zij, een vriendin van haar en ik op stap geweest.
Dit is wat ik heb gekregen van mijn stiefvader, wie mijn lootje had getrokken:

-Twee cacaostrooiers. Eén voor poedersuiker en één voor cacao. Om desserts etc. mee af te werken.
-Neutral gezichtsproducten. Facecream en skin tonic. Allebei vind ik ze echt ontzéttend fijn. Ik heb ze nu een paar dagen gebruikt en ben heel erg tevreden. Nieuwe favorieten dus.
-Mini cupcake caddy voor 24 mini cupcakes. Deze is fijn om af en toe eens iets lekkers mee te nemen naar het werk of familie/vrienden.
-Twee mepal rosti modula voorraaddozen. Ik kan niet wachten om alles georganiseerd in de kast te hebben staan.

Ik ben echt ontzettend blij met, en dankbaar voor mijn cadeaus. Hoe waren jullie kerstdagen?
Hebben jullie ook kerst gevierd met cadeaus, en wat heb je gekregen?

Liefs,
Esmée

1 opmerking: