19 december 2013

Wishlist voor 2014

Hallo lieve lezer,

Ik vind het altijd leuk om wishlists van anderen te zien. Het leek mij daarom leuk om jullie míjn wishlist te laten zien. Ik heb deze wishlist de naam "Wishlist voor 2014" gegeven, omdat ik ga proberen deze dingen het aankomende jaar te krijgen (kopen).


-Clarisonic mia 2 wit. Ik heb rosacea op mijn wangen en neus. Ook heb ik veel last van een soort mee-eters/blaasjes op mijn voorhoofd. Het clarisonis systeem zie ik als een goede oplossing/reiniger voor mijn probleemhuid.
-Een goede camera. Ik heb veel goeds gelezen over de Nikon D5100. In de toekomst wil ik ook filmpjes gaan maken, en betere foto's. daarvoor heb ik een goede camera nodig natuurlijk.
-Een babybullet. Nee ik ben niet zwanger, deze is ideaal om smoothies te maken. De grote mixbeker voor 2 porties en de kleine mixbekertjes voor 1 portie. Ik heb op ebay van die proteine shakebekers gekocht waar ik ze dan in ga serveren/meenemen. Ik wilde eerst de magic bullet gaan kopen, maar daar zitten zoveel onzinnige accesoires bij. Deze is ook handig voor later.
-Lancôme la vie est belle parfum. Ik heb deze opgespoten gekregen toen ik cadeaus kocht voor mijn moeder in de Ici paris xl. Heerlijk.

-Eigen appartementje. Ik woon nu nog op een kamer in Groningen. Steeds meer begint het te kriebelen dat ik meer ruimte wil. Een aparte slaap en woonruimte, zo'n mooie lange pax-kastenwand en alles wit met groen, hout en turquoise. Deze foto is van het appartement van Lauren Curtis, een youtube beautyguru. Ik vind hem perféct.
-Mini fotostudio. Goede productfotografie vind ik belangrijk. Deze zijn opvouwbaar tot het formaat laptoptas, ideaal om op te bergen. Ik dacht er eerst aan om zelf een te maken, maar dat kost ontzettend veel tijd én hij is niet makkelijk op te bergen. En tsja zoals jullie weten ben ik gek op opbergen...
-Keukenmachine. Lekker veel en snel salades raspen, zelf quiche en taartdeeg maken, groenten snijden voor in de wok etc. Zoveel dingen die je met een keukenmachine kunt doen. Ook zit er meestal een grote blenderkan bij om grote porties smoothies te maken.
-Een contactgril. Lekker om groentes op te roosteren, maar ook af en toe een tosti met kaas of voor de zoete liefhebbers heeeel af en toe één met nutella. Panini's, groenteburgers. Noem maar op.
-Sym mio scooter wit met bruin zadel. Fietsen in de zomer is niet erg, maar in de herfst en winter (veel wind en regen) vind ik het zo vervelend. Het lijkt me heerlijk om op mijn scootertje door Groningen te rijden. Naar het Hoornsemeer in de zomer bijvoorbeeld. Ik moet alleen nog wel mijn autorijbewijs halen. dát is dan een bijbehorende wens.


Heb jij ook een wishlist? zo ja, wat wil jij heel erg graag krijgen in 2014?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten