20 december 2013

What's in my bag: Winter 2013

Hallo lieve lezers,

Vandaag heb ik voor voor jullie de inhoud van mijn tas gefotografeerd. Ik heb een tas van Kipling, waar ik echt ontzettend blij mee ben. Hij is de perfecte grootte en hij kan echt voor elke gelegenheid. Het verbaast mij elke keer weer hoeveel erin past. Alle kleurtjes, behalve mijn zwarte zijn nu €53,94 i.p.v. €89,90. Mocht je deze tas dus ook willen (ik raad hem je echt aan), dan is deze nu dus in de sale. €89,90 is een hoop geld voor een tas van dit formaat ( 28.5 L x 20 H x 13.5 W cm). Ik heb er zelf €61,13 voor betaald. Er was die dag bij V&D een kortingsactie van 20%. Daar bovenop kwam nog mijn 15% personeelskorting.

-Portemonnee. Deze is niet echt van Louis Vuitton. Ik heb hem 2 of 3 jaar geleden op Rhodos gekocht.
-Flesje water. Het is altijd goed om iets te drinken bij je te hebben. Water is gezond. De flesjes van Spa vind ik het fijnst drinken.
-Sleutelbos. In mijn tas zit een heel handig sleutelkoord. Deze zit vast en heeft aan het eind een karabijnhaakje, waar je je sleutelbos aan vast klikt. Nooit meer zoeken naar sleutels. Gewoon het koord vastpakken en trekken. 
-Telefoon. Ik heb een Samsung galaxy note N7000, oftewel de 1e versie. Helaas zijn er maar weinig leuke cases voor te vinden. Ik vind hem wel superhandig, omdat hij zo lekker groot is. Ik blijf altijd up to date en kan alles goed lezen.
-klein toilettasje met een spiegeltje, ibuprofen (ik krijg vaak spanningshoofdpijn), een lippenbalsem, elastiekje, YSL lipstain gloss en een travalo met kokosparfum van de yves rocher.
-Mijn zelf ontworpen, en helemaal zelfgemaakte agenda die ik in heb laten binden. Hij is nog steeds superfijn, en helemaal naar mijn eigen smaak ontworpen.
-Een pen. Deze vind ik zelf altijd heel erg belangrijk. Notities maken, Maar het komt ook professioneel over bij bijvoorbeeld een sollicitatie om een pen mee te nemen. Heel gek maar waar.
-Kauwgom. Natuurlijk tegen een slechte adem. Je weet maar nooit wie je tegenkomt.
-Zakdoekjes. Helaas ben ik altijd verkouden. Zakdoekjes komen ook altijd van pas wanneer er op een toilet geen wc-papier meer is. Handen afvegen, of een nat zadel maar je ook zo droog.

Wat ik nog ben vergeten, zijn mijn handschoenen. Ik heb meestal mijn simpele zwarte handschoenen bij mij. Die zitten dan ook niet standaard in mijn tas, maar heb ik aan. 

Zo zit alles in de tas. Gerangschikt naast elkaar. Bovenop kan mijn flesje water.
er is zelfs ruimte over, kijk maar:

Die ruimte wordt meestal gebruikt voor iets te eten. Een appel, mandarijn of een broodje bijvoorbeeld. Het komt ook weleens voor dat ik zo'n handig opvouwtasje meeneem wanneer ik denk nog wat boodschapjes ergens mee te nemen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat hebben jullie standaard mee in je tas?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten