12 januari 2014

Garderobe uitbreiding: Schoenen!

Hallo lieve lezers,

Laatst heb ik 2 posts online geplaatst deel 1 en deel 2. In de tweede post heb ik vijf paar schoenen laten zien die je in je garderobe zou moeten hebben. Die vijf paar zijn écht als basis. Voor op het werk, casual of een feestje. Je zult alleen na het hebben van je basisgarderobe ook andere kledingstukken kopen waarbij andere schoenen gewenst zijn. Ik heb een lijstje gemaakt van een aanvullende schoenengarderobe.

 -Bruin lederen rijlaarzen. Mooi in de herfst en vroege lente te dragen. Ze zijn vooral mooi gecombineerd met eenzelfde gekleurde leren tas. Op pinterest zijn ontzettend veel outfit ideeën te vinden met deze laarzen.
-Luipaard ballerina's. Je kunt kiezen tussen het klassieke ballerina model of deze loafers. Ook zijn er verschillende vlekkenprints verkrijgbaar. Kies de print die jij het mooist vindt. Ze maken een simpele outfit net iets speelser en bijzonder.
-Bijzonder paar hakken. Ik vind deze wel erg leuk. Je hebt ook stiletto's met een strik achterop, studs, bling bling of een metallic hak. Kies een paar binnen jouw stijl. Ze maken een LBD party waardig.
-Een paar sandaal wedges. Als je veel donkere kleuren draagt in de zomer zou ik kiezen voor een paar zoals deze zwarte. Draag je juist meer wit en lichte kleuren, dan zou ik kiezen voor een beige of wit paar.

-Simpele nude pumps. Deze passen bij heel veel outfits. Je kunt er ook voor kiezen om een model te nemen met open tenen. Die zijn alleen niet bij elke gelegenheid te dragen. Met of zonder platvorm, een hoge of lagere hak, de keuze is aan jou.
-Zwarte uggs. Koop een paart van een goed merk. UGG Australia is niet het enige merk die deze vachtlaarzen verkoopt. Zorg er wel voor dat de hak stevig is, zodat je er een aantal jaren plezier van hebt. De vachtlaarzen zijn superfijn op hele koude dagen, maar ook op dagen waarop je geen bijzondere gelegenheden hebt. Bijvoorbeeld boodschappen doen of lunchen met vriendinnen.
-Een paar pumps of ballerina's in dezelfde kleur als je gekleurde sjaal. Wanneer je meer te besteden hebt kun je meerdere kleuren schoenen, sjaals en andere accessoires aanschaffen. Als je begint met uitbreiden zou ik kiezen voor een beperkt kleurenpalet zodat je goed kunt combineren.

 -Een paar zwarte flipflops. Ze hoeven helemaal niet duur te zijn. Voor een paar euro heb je ze al. Ik kocht mijne 5 jaar terug bij de Action voor maar €0,99. Ze lopen nog steeds heerlijk en zijn ideaal op het strand en in (camping)douches.
-Simpele zwarte sandaaltjes met een kleine dunne hak. Dit model is op het moment erg populair en ook goed verkrijgbaar. Ze passen bij ontzettend veel outfits, en zijn dus niet moeilijk om te combineren.
-Goede sportschoenen. Wanneer je gaat hardlopen moet je echt investeren in een goed paar. Wanneer je net begint met een paar keer per week fitnessen, kun je ook af met een goedkoper paar. De Lidl heeft vaak sportschoenen tussen de 20 en 25 euro. Deze heb ik zelf ook en doen het voor gewoon fitnessen prima.
-Een paar donkerblauwe Converse allstars zijn een leuke aanvulling op de witte versie. Ze zijn goed te combineren met een spijkerjack, maar ook een donkerblauw blazer. Je zou ook voor zwart kunnen kiezen. Persoonlijk vind ik dat wat saai.

Ik hoop dat jullie deze aanvulling op de basisgarderobe op het gebied van schoenen leuk vonden om te lezen. Deze artikelen vind ik zelf erg leuk om te schrijven en uit te zoeken. Ik leer er zelf ook veel van. Over welke categorie zouden jullie nog meer een uitbreiding willen zien?

Liefs,
Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten