26 februari 2014

Cupcakeprikkers te koop

Hallo lieve lezers,

Je zult misschien een beetje gek opkijken. Iets te koop?
Het is alweer bijna twee jaar geleden dat ik deze cupcakeprikkers heb gemaakt. Ik wilde ze verkopen op de Koninginne-markt maar zat op een rotplek waardoor ik niks heb verkocht. Nu ik stil thuis zit wil ik weer iets doen en heb daarom bedacht dat ik weer cupcakeprikkers wil maken. Nu ben ik van plan om voortaan mijn prikkers te maken met lollystokjes in plaats van deze houten prikkers. Cakeprikkers zijn leuk om (cup)cakejes te versieren zónder dat je met allemaal fondant/marsepein en uitstekertjes aan de slag hoeft.

Om jullie alvast kennis te laten maken met mijn prikkers verkoop ik mijn hele oude voorraad. In een zakje zitten 12 prikkers, en kosten €2,50 per zakje. De verzendkosten zijn €0,50 per setje. Bij aanschaf van 4 zakjes zijn de verzendkosten gratis.

1. Parelmoer wit bladeren
2. Bloementuin
3. Geel met parelmoer bladeren
4. Lichtoze met blauwe luipaartprint

5. Blauwe ranken
6. Lichtroze met een zebra hartje
7. 6 Roze met paarse luipaardprint hartjes, 6 Paarse met roze barok hartjes
8. Lichtroze met roze barokprint.

9. Metallic zilver met pied de poule print
10. Geelgouden bladeren
11. Lichtroze met vintage bloemen
12. Gemêleerd blauw/groen met blauwe luipaardprint

13. Lichtblauw met witte madeliefjes
14. Paars met roze barokprint
15. Grijs met paarse luipaardprint
16. Paarse rozen

17. Roze met ruitprint
18. Metallic groen met lichtgroen
19. Lichtroze met paarse luipaartprint
20. Lichtgroen met metallic groen

Mocht je interesse hebben, stuur dan een mailtje naar essusweetslife@hotmail.com waarin je de nummers en eventueel de namen zet van de prikkers. Ik zal je dan het rekeningnummer geven waaraan het geld overgemaakt kan worden. Woon je in de buurt van Groningen? dan mag je ze natuurlijk ook op komen halen!

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten