17 maart 2014

Mijn favorieten: H&M Spring fashion

Hallo lieve lezers,

De nieuwe H&M gids is weer op de mat gevallen. Dat betekent dat er weer allemaal leuke nieuwe artikelen te koop zijn. Ik heb alvast mijn favorieten uit gekozen. Kijk je mee?

-Deze bikini met ruches vind ik ontzettend leuk. Het topje is €12,95 en het broekje €9,95.
-Een lekker los maar net jurkje voor aankomende lente/zomer. Door de kleur kan deze ook nog prima in de herfst of winter gedragen worden met een maillot, vestje en laarzen. €29,95.
-Dit jurkje is het ideale lichte zomerjurkje voor mijn stijl. Ik zie mijzelf al hierin rondlopen met een paar slippertjes en een strandtas. €29,95.

-Een fijne lichte broek met destroyed plekken is ook nooit verkeerd. Ik ben wel bang dat net als bij alle andere jeans van H&M, de zakken echt ontzettend misplaatst zijn. Ze zijn vaak erg laag en wijd op de broek genaaid waardoor je optisch een platte bips krijgt. Puntje nazorg voor de H&M ontwerpers. €25,95.
-Dit is een musthave voor iedere kast, de beige linnen broek (wit mag ook maar is besmettelijker) €29,95.
-Hmm ik houd van yogaleggings. Deze legging heeft ook een zachte boord aan de bovenkant €19,95. Ik heb ook nog geen lange sportbroek in mijn kast dus komt deze erg goed van pas!

-Deze top met kanten hals en mouwen vind ik erg leuk. Het model is recht en los vallend. Erg leuk met een jeansshort en wedges voor de zomer. €9,95.
-Helemaal mijn ding die ruches. Deze donkerblauwe top is van een licht doorschijnend en luchtige stof gemaakt. Leuk bij een zwarte nette short en donkerblauwe allstars om het een beetje speelser en minder truttig te maken. €14,95
-Ik wil voor jullie binnenkort graag een leuke DIY online plaatsen. Daarvoor heb ik een simpel losvallend wit t-shirt nodig. Het heeft iets te maken met het youtubekanaal "communitychannel". €9,95.

-Het is alsof H&M mijn blog gelezen heeft. Ik wil graag een kokerrok met volant aan de onderkant en deze verkoopt H&M nu. Helemaal top. De rok kost €24,95
-Leuk om straks de paaseitjes in te bewaren is deze bonbonnière met haas als deksel van de H&M home collectie voor maar €6,95.
-Niet exact het zwarte shortje waar ik naar op zoek ben, maar mocht ik die niet kunnen vinden voor aankomende zomer dan zal deze vast erg fijn zijn. €14,95 (ook niet duur dus).
-Zwarte gladiator sandaaltjes kunnen eigenlijk altijd wel. Niet op de musthave garderobelijst, maar wel erg leuk. €29,95.

Wat zijn jullie favorieten?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten