10 maart 2014

Mijn inspiratiemuur

Hallo lieve lezers,

De laatste tijd zie je overal decoraties met quotes erop. Bij woonwinkels kun je vaak leuke houten plankjes vinden met een quote erop. Helaas zijn deze vaak best duur, en wat als je uitgekeken raakt op die quote?
Boven mijn bed heb ik vier lijstjes hangen. In deze lijstjes heb ik quotes en inspiratie geplaatst. Wanneer ik uitgekeken ben kan ik de inhoud makkelijk veranderen.































De lijstjes komen van de Action. Ze zijn formaat A4 en kosten €1,49 per stuk. Voor ieder wat wils, ze zijn er namelijk in het zilver en goud. Wanneer je een koel interieur hebt is zilver erg mooi, bij bij staat goud beter.

- Deze quote slaat op mijn goede voornemen van 2014, minder bewerkt eten. Op het moment eet ik niet heel erg gezond. Het is echt ontzettend lastig om iets gezonds te maken wanneer je op krukken loopt. Ik grijp sneller naar iets wat gemakkelijk is. Vaak is dat een appel, maar ook al gauw iets als een koekje (gelukkig zijn de koekjes nu op).
- Dit zijn een aantal positieve woorden. Nee ik sport niet dagelijks, maar beweeg wel graag genoeg.


- Deze quote heb ik er zojuist ingestopt. Heel lang heeft er niks in dit lijstje gezeten omdat ik niet echt bezig was om nog een passende quote bij mij te vinden. Ik vind het soms lastig om gelukkig te zijn met hoe alles op dit moment is. Ik denk vaak in de toekomst en hoe geweldig bepaalde dingen zullen zijn. Bijvoorbeeld met afvallen. Je wilt heel graag een strak lichaam, maar je moet ook blij zijn met hoe je er op dit moment uitziet. Je bent het waard.
- Never give up is iets wat ik echt heel vaak tegen mijzelf moet zeggen. Momenteel zijn er best wel veel shit (excuse my language) dingen in mijn leven. Ik heb geen baan en ik kan niet lopen. Ook heb ik nog wat privé dingen die niet zo lekker gaan. Het is vaak best moeilijk om dan lust in het leven te vinden en door te gaan. Vaak zeggen mensen in situaties tegen elkaar "het komt wel goed". Mijn antwoord daarop is dan vaak: "en anders maar niet". Mijn antwoord is niet negatief bedoeld, maar juist "gewoon doorgaan als er iets niet loopt zoals je het graag zou willen". In films zie je vaak vrouwen die met een bak ijs en een zielige film gaan zitten janken. Ik voel mij op dat moment even kut, maar de volgende dag zet ik mijn schouders er weer onder en doe ik mijn ding.

Wil jij nu ook zulke leuke lijstjes op je kamer hebben hangen? Ik geef je wat tips.
-De teksten kun je maken in word. Om een leuk lettertype te gebruiken kun je mijn tutorial gebruiken voor het installeren van nieuwe fonts.
-Om de tekst zo groot en breed mogelijk te krijgen, moet je de marges van de pagina aanpassen. Dit doe je door op "Pagina-indeling" te klikken, en vervolgens op "marges". Klik nu op "smal". Nog niet tevreden? dan kun je deze marges aanpassen door op "aangepaste marges" te klikken.
-Kies een leuke kleur voor de tekst, voeg er eventueel een plaatje aan toe en printen maar.

In totaal ben je voor deze vier lijstjes €6,00 kwijt, exclusief papier- en inktkosten.
Voor die prijs kun je misschien nét een klein plankje kopen.
Ik hoop dat jullie deze post én tip leuk vonden. Mocht je deze lijstje nu ook gaan maken, dan zou ik het leuk vinden als je hiervan een foto plaatst op de facebookpagina van Essusweetslife óf dat je mij tagt op instagram @essusweetslife.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten