12 maart 2014

Shoplogje: Met de rolstoel de stad in

Hallo lieve lezers,

Afgelopen maandag was het heerlijk weer. Mijn huisgenootje was vroeg vrij en wilde met mij het centrum in van Groningen. Ik woon in de wijk Helpman en dat is best een stuk lopen. Gelukkig vindt ze het leuk om mij te duwen in de rolstoel. Het enige wat ik écht nodig had, waren plakbandrondjes en wiebeloogjes. Helaas zaten de plakbandrondjes niet meer in het assortiment van de So low, en moet ik daarom online bestellen.
Deze dingen heb ik wel kunnen scoren:

Deze superleuke potten/mokken met een rietje in de dop. Ze komen van de Xenos en kosten €1,99 per stuk.

Bij de So low een kappersschaartje €2,99 en een waterspuit (volgens mij) €1,99
Ik knip mijn haar zelf omdat er bij gewone kappers nooit naar mij wordt geluisterd. Er wordt nooit voldaan aan mijn wensen. Ik knip nu al jaren mijn haar zelf bij, en deed dit altijd met een simpele schaar. Nooit problemen mee gehad, maar wilde toch eens kijken of een kappersschaar fijner knipt. Ik zou nog weleens een luxe kapper willen proberen, bijvoorbeeld SalonB of Rob Peetoom. Misschien kunnen zij mij wél helpen.

Tien pakjes wiebeloogjes voor mijn cupcakeprikkers. Deze zullen binnenkort in mijn Etsyshop verschijnen.

Deze kaart vond ik echt hilarisch. Opa, deze krijg je volgend jaar van mij! Deze kaart met piraat vond ik ook erg leuk. De neus van de piraat is een pomponnetje.

Ik had wat meer kaartjes nodig voor kinderverjaardagen. Daarom deze vis die uit z'n bol springt én deze lieve beertjes op de kermis.

Nog zo'n grappig kaartje én deze lieve beer.

Ik had nog geen kaarten voor vervelende gebeurtenissen. Deze twee kaarten zijn ter condoleance. Er zijn ook hele vreemde kaarten verkrijgbaar voor deze nare gebeurtenis. Een foto van tarwehalmen bijvoorbeeld. Dat vond ik iets teveel "de een z'n dood is de ander z'n brood" (van tarwe maak je brood), apart...

Deze kaarten vond ik ook wel mooi en toepasselijk, bloemen en kaarsen zijn altijd een goed gebaar.

Sterkte kaartjes kunnen ook voor andere vervelende gebeurtenissen dienen. Daarom heb ik daar ook maar twee van gekocht.

Mijn tante wordt binnenkort 40 jaar.
Soms vergeet je op tijd een kaartje te sturen of te geven. Daarom heb ik ook maar een kaartje aangeschaft voor wanneer dit eens gebeurt.

Dit waren de dingetjes die ik gekocht heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten