26 mei 2014

Photo diary: week 21

Hallo lieve lezers,



Ik zie op ontzettend veel blogs een weekoverzichtje aan foto's. Dat vind ik vaak ontzettend leuk om te lezen en te zien. Afgelopen week heb ik geprobeerd om een aantal leuke dingen op de foto te zetten die ik met jullie kan delen. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden.

Maandag 19 mei: Ik maakte een lekker sapje met mijn Versapers om de dag goed te beginnen. Ook ben ik de zondag ervoor begonnen met de squat challenge die ik vond op Pinterest. Vandaag moest ik 55 squats doen.



Dinsdag 20 mei: 'S morgens ging ik naar de markt. Ik hoopte veel fruit te kunnen scoren, maar kwam alleen met zoete aardappelen terug. Ook kocht ik een Nakd bar (niet heel enthousiast over) en twee fruitrepen. De fruitrepen smaakten prima, maar hadden een beetje een vreemde taaie structuur. Ik at een hele bak aardbeien op én bestelde een monogram ketting bij Zazzy. 60 squats.

Woensdag 21 mei: De dag begon goed met een vers sapje. Helaas voelde ik mij steeds meer duizelig worden en kreeg ik last van mijn buik. Ik ben naar revalidatietherapie geweest waar ik een paar keer echt even moest zitten om niet flauw te vallen (het was er echt heel erg warm). Daarna dachten we een leuke deal te scoren op Allstars bij een American base dumpwinkel. Helaas bleken de maten 37 t/m 39 niet op voorraad te zijn. Big bummer. Na het eten ging ik even op bed liggen. Ik werd laat in de avond wakker en had overal spierpijn. Ik werd dus echt ziek. Gelukkig was het een rustdag voor mijn squat challenge.

Donderdag 22 mei: Ik heb alleen maar op de bank liggen slapen en heb maar weinig gegeten. Gelukkig was de spierpijn wel weg. Indicatie dat ik mij niet goed voel: ik heb geen zin om op mijn laptop te gaan en heb geen eetlust. Een bikkel als ik ben heb ik 's avonds nog wel 70 squats gedaan.


Vrijdag 23 mei: Ik voelde mij gelukkig alweer een stuk beter. Ik heb een aantal dingen in huis gedaan voor mijn ouders en ben 's middags een stuk wezen wandelen met mijn moeder en onze hond. 'S avonds kwamen mijn ouders na de boodschappen gedaan te hebben aan met het Bavaria jurkje voor mij. Gelijk passen natuurlijk! Ik vind hem erg leuk en vrolijk, maar wel superkort. Ik ga op Bonprix korte leggingbroekjes bestellen met een brede kantrand die van de split tot net onder de zoom komt. Ik kwam erachter dat ik ook een cardigan vestje heb in dezelfde groene kleur als de bladeren!


Zaterdag 24 mei: Ik ben wezen kijken bij de tentoonstelling van mijn stiefvaders fotocursus. Dit was bij het kunstcentrum hier in Sneek waar ik jaren geleden ballet heb gedaan. Ze hebben nu een ontzettend mooi gebouw gekregen. 'S middags kwamen mijn oom, tante en neefjes op bezoek. Ze zouden een nachtje blijven slapen. Met mijn moeder en tante ben ik nog even het centrum van Sneek in geweest, waar ik mijn eerste strijkijzer heb gekocht (zo slecht. Ik ben gek op blousjes, maar had nog geen strijkijzer) én een leuke olijfhouten lepel  van Bowls and dishes. Het strijkijzer kan ik ook erg goed gebruiken voor naaiprojectjes. Nu nog een strijkmatje bestellen. 'S avonds was het weer tijd voor mijn squats. 80 maal deze keer.


Zondag 25 mei: Met mijn moeder tante en twee neefjes ben ik naar Aeolus in Sexbierum geweest. Hier gingen wij vroeger vaak heen met kinderfeestjes. Het was ontzettend grappig, maar ook erg jammer om te zien dat alles nog vrijwel hetzelfde was. 'S avonds gingen we gezellig barbequeen waarna wij weer afscheid namen van de familie. Het was een ontzettend gezellig weekend!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik zal proberen deze week meer foto's te maken zodat bij elke dag een leuke foto staat. Als jullie vragen of suggesties hebben dan hoor ik het graag!

Liefs,
Esmée

1 opmerking:

  1. Wat leuk zo om te zien! Knap van je dat je die squats volhoudt, mij lukt het steeds maar drie dagen en dan haak ik alweer af :/! Ben je al ver met de challenge? Leuke foto op het einde :D

    BeantwoordenVerwijderen