30 juni 2014

Organizen: Sieraden opbergen

Hallo lieve lezers,

Tijdens mijn erge ziekteperiode waarin ik niet kon lopen had ik ontzettend veel tijd om over dingen na te denken. Zo ook over hoe ik de spullen mijn kamer (waarin ik op mijzelf woon) meer geordend kon maken. Ik kwam via Pinterest een foto tegen van een houten bord met spijkers erin waar kettingen op hingen. Dit leek mij echt superhandig. Ook had ik een handig ideetje bedacht om mijn oorbellen te organiseren. Vandaag laat ik jullie mijn beide ideeën zien.

Ik heb bij de Ikea een prikbord gekocht, welke ik al in verschillende kleuren heb geverfd, maar uiteindelijk ben ik gesettled met wit. Deze gebruik ik nu voor mijn kettingen. Ik heb de punaises die je erbij krijgt verdeeld in een rijtje bovenaan. Je zou ook decoratieve punaises kunnen gebruiken.

Bij de Boekenvoordeel kocht ik deze verdeler voor €2,49 die gebruikt kan worden voor knutselspulletjes zoals kralen en scrapbook versiersels. Ik bedacht mij dat deze echt super zou zijn om mijn oorbellen in te bewaren. Ik draag voornamelijk stekers. In elk vakje bewaar ik één paar zodat deze makkelijk te pakken zijn 's morgens. Het geeft een handig overzicht van al mijn oorbellen zodat ik niet vergeet welke ik allemaal heb. Ik zit eraan te denken om in elk vakje een stukje vilt te lijmen voor een luxer effect.

Ik draag vrijwel geen armbanden. Wel ben ik van plan om meer horloges aan te schaffen de aankomende paar jaren. Wanneer ik daar wat meer van heb, en eventueel ook wat meer armbanden, zal ik jullie laten zien hoe ik die opberg.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Hoe bewaar jij je sieraden?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten