18 januari 2014

Garderobe uitbreiding: Onderstukken

Hallo lieve lezers,

Je hebt nu inmiddels wat basisstukken en daar kun je prima mee vooruit. Toch wil je weleens wat meer combineren. Daarom heb ik voor jullie een lijstje gemaakt met een uitbreiding van je onderstukken.

-Een nette zwarte pantalon. Voor kantoorbanen een must. Ook is deze broek naar nette gelegenheden of sollicitaties te dragen. In de horeca is deze broek vaak ook een vereiste.
-Een gekleurde panty. Rood vind ik persoonlijk erg mooi. Je kunt ook kiezen voor donkerblauw, paars, groen, whatever suits your comfort !
-Hold up pantykousen. Op dit plaatje vind ik ze ontzettend ordinair staan, maar met een rok of jurk die net boven de knie komt is het ontzettend mooi. Wanneer je dan gaat zitten zie je dan nét een klein randje. Ik vind dit wel iets voor dames bóven de 18 jaar.

-Een lichtgekleurde denim jeans. In de lente en zomer is het ook fijn om een jeans te dragen. De standaard donkere staat minder mooi bij lichte kleuren tops en is vaak veel te warm. Meestal zijn donkere jeans ook van een dikkere stof gemaakt.
-Een maxirok. Deze staat ook tussen mijn H&M favorieten spring/summer. Luchtig maar toch bedekt. Je kunt een zwarte kiezen maar ook een lichte tint of met een print. Wanneer je voor een print kiest, kies er dan een met kleuren die bij de rest van je garderobe en/of accessoires past.
-Een witte skinny jeans. Ideaal in de zomer. Do I need to say more?
-Beige chino/pantalon. Kan gedragen worden als nette werkpantalon met een blouse en met een (los) t-shirt casual. Kies het liefst een die grotendeels gemaakt is van katoen.

-Zwarte short. Kies voor een net model (een korte pantalon). Deze kan overal naartoe gedragen worden in de zomer, maar ook met een panty in de herfst.
-Een jeansshort. Ik houd niet van die hele korte shortjes. Kies liever voor een die minimaal twee centimeter onder je billen eindigt. Zo voorkom je peeping butt cheeks wanneer je bukt. Niet zo classy.
-Een rokje in een leuke print of bijvoorbeeld met pailletjes. Voor feestjes is het altijd leuk om een bijzonder item te dragen. Wanneer je geen zin hebt in een party top, kun je kiezen voor een bijzonder rokje. Studs, bling, de keuze is aan jou !

Geen workout zonder een fijne sportbroek. In de zomer is een capri fijn, maar in de winter een lange strakke broek.
Persoonlijk kies ik voor zwart. Hier zie je zo min mogelijk zweetplekken in of doorschijnende billen (én ondergoed).
Ook is een zachte yogabroek erg fijn om te hebben. Hierin kun je thuis lekker relaxen, maar je kunt hem ook voor yogalessen/sporten gebruiken.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen. Ik heb veel plezier aan het maken/schrijven van deze serie.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten