19 januari 2014

Mijn ebay kettingen

Hallo lieve lezers,

Vorige maand (toen ik nog niet zo krap bij kas zat), heb ik aardig wat sieraden besteld via ebay. Het meeste is goed gegaan, en heb zo'n beetje alles nu binnen. Er waren een aantal dingen tussen die niet volgens de beschrijving waren, of niet zijn aangekomen. Daar is natuurlijk altijd een kleine kans op. Gelukkig krijg je je geld dan weer teruggestort. Ik ben echt ontzettend blij met alle items die ik nu heb. Daarom wil ik ze graag aan jullie laten zien!

- Een supermooie filligree ketting.
- Een heel simpel kettinkje. Ik ben van plan om een écht gouden schakelkettinkje hierbij te kopen. Het hangertje heb ik gesealed met een transparante lak zodat hij niet koper kleurt.
- Deze heb ik als laatste binnen gekregen. Hij lijkt mij heel leuk in de zomer.

- Deze heb ik volgens mij onwijs goedkoop gescoord. In tegenstelling tot de andere witte stenen, heeft deze crèmekleurige.
- Mijn favoriete model ketting. Prachtige teal kleur. Ik wil nog een bijpassende clutch vinden.
- Deze ketting heeft grote paarse stenen. Ik weet nog niet zo goed hoe ik deze ga/wil combineren.

- De mooie ketting, maar dan met zwarte stenen. Deze vind ik echt heel chique staan bij mijn zwarte blousejes.
- Én in het wit. Haha. Deze staat erg leuk bij mijn blauw/wit gestreepte blouse.
- Een dun en langer kettinkje met klavertjes vier. Dit is een populair model. Hij wordt (in écht goud natuurlijk) gedragen door Paris Hilton en in Gossip Girl.

- Dé ketting met oranje stenen. Ik heb een oranje skinny jeans waar deze leuk mee matcht.
- Dit lijken net gouden olijftakjes zoals de kransen die ze in de tijd van Caesar om hun hoofd droegen.
- Dé ketting met doorzichtige bruin gemêleerde/ombré stenen.

- Dit zijn niet echt kettingen, maar collar pins. Wanneer je een overhemdblouse draagt, kun je de stenen in de kraagpuntjes steken. Ik geloof er in dat dit een trend kan worden dit jaar.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien welke kettingen/sieraden ik van ebay heb.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten