13 februari 2014

Een ongelukje gehad

Hallo lieve lezers,


Het gaat niet echt lekker met mij de laatste tijd. Twee weken terug had ik al een ongeval op het werk waarbij mijn hals gekneusd werd, vorige week had ik twee dagen last van migraine en vannacht ben ik van de trap gevallen waardoor ik al vroeg aanwezig was in het ziekenhuis. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het is gebeurd. Ik moest zoals zo vaak 's nachts plassen, het was 5 uur. Ik heb het idee dat ik duizelig werd waardoor ik een verkeerde stap zette. Voor ik het wist lag ik beneden aan de trap. ALLES duizelde. Ik kon niet meer overeind komen maar moest zo nodig plassen. Ik ben eerst nog een tijd blijven liggen en heb uiteindelijk even op mijn kiezen gebeten en ben gaan plassen. Daarna heb ik mezelf de trap weer opgehesen en ben naar mijn bed gehinkeld. Eenmaal plat liggend en nadat ik mezelf licht heb kunnen verbinden (hoe kwam het in mij op om dat te doen?), heb ik mijn ouders proberen te bellen. Een half uur na mijn telefoontje zat mijn moeder naar mij in de auto. Mijn vingers waren door de vloerbedekking op de trap opengeschaafd, en ook mijn bovenarm is flink blauw en geschaafd. Het meest vervelende is nog wel dat ik niet kan lopen. Ergens was ik bang dat ik misschien een kootje in mijn voet gebroken zou hebben. Gelukkig is het alleen zwaar gekneusd. We waren rond half acht in het ziekenhuis vanmorgen. Leuk in zo'n rolstoel... Helemaal niks gegeten, duizelig en misselijk. Er zijn foto's gemaakt van mijn voet en arm. Ik heb een steunkous gekregen voor mijn voet en zware pijnstillers. Eén voordeel is dat ik op het moment geen baan heb en dus met mijn moeder mee naar huis kon. Hier lig ik nu op de bank met mijn pootje omhoog dit artikeltje te schrijven.
Gelukkig is de trap in mijn huis ontzettend stijl waardoor ik vrijwel direct op de grond lag in plaats van allerlei salto's gemaakt te hebben. Ik hoop dat jullie hierdoor begrijpen dat er morgen geen muffinbakvorm recept online komt.
Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat (minder duizelig en misselijk), waardoor ik weer een normaal bericht voor jullie kan schrijven. Ik doe mijn best. Ik ga zo weer lekker een dutje doen. Vanmiddag heb ik ook al een paar uurtjes geslapen maar ik ben écht kapot.

Liefs,
Esmée

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hee jen, Ik zat eraan te denken om een update te schrijven, maar dat vindt misschien niet iedereen interessant. Ik kan helaas nog steeds niet lopen. Heb nog pijn in mijn voet. De rest is aardig genezen. Dankjewel

      Verwijderen