12 februari 2014

This or that TAG (Beauty&Fashion editie)

Hallo lieve lezers,

Vandaag had ik zin om een tag in te vullen. Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik op het moment een "leerzaam" artikel weet te schrijven. Die artikelen komen vaak zomaar in mij op en dan begin ik eraan te werken. Helaas is die inspiratie vandaag niet aanwezig. Misschien omdat ik heel abrupt wakker ben geworden vanmorgen. Mijn wekker stond een uur te laat waardoor ik een half uur te laat op mijn afspraak was. Ik heb echt in 1,5 minuut iets aangetrokken en ben direct het huis uitgevlogen. Na mijn afspraak ben ik weer terug naar huis geraced om vervolgens een halve liter verse jus te persen en weer door te racen naar de sportschool. Na een uur lekker gezwoegd te hebben met Manouk ben ik weer snel naar huis gegaan om daar snel te lunchen en te douchen, want mijn beste vriendinnetje kwam op visite. En nu ben ik dus kapot.
Hier komt ie:


Beauty
Blush of bronzer? Zeker weten bronzer.
Lip gloss of lipstick? Ik ben gek op lipsticks.
Eyeliner of mascara? Zonder eyeliner zie ik er raar uit, maar eyeliner zonder mascara lijkt nog vreemder.
Foundation of concealer? De reden dat ik deze producten gebruik is om mijn rode wangen en neus te bedekken. Dat lukt ook prima met alleen op die plekken concealer.
Neutrale kleuren oogschaduw of felle kleuren? Neutraal.
Eén of meerdere kleuren oogschaduw? Ik houd ervan om diepte te creëren, dus meerdere.
Foundation kwast of spons? Spons, van realtechniques.
Lange of korte nagels? Ik ben veel te lui om lange nagels te onderhouden. Tot er misschien ooit gel/acrylnagels komen houd ik ze lekker kort.
Donkere of lichte kleuren nagellak? Donker. Rood of zwart vind ik het mooist.
Parfum of bodysplash? In de zomer bodysplash, en in de winter parfum.
Bodylotion of bodybutter? Bodybutter, het liefst van de bodyshop.
Favoriete winkel voor lichaamsproducten? Dan ook de bodyshop voor de lekkere geurtjes.

 Fashion
Jeans of yogabroeken? Ik ga voor de yogabroeken. Met een tuniekje erboven en leuke schoenen kunnen die prima gedragen worden buitenhuis. Wel een mooi model van Victoria's Secret dan. Als ik naar London ga dit jaar dan ga ik er zeker een aantal inslaan.
Lange of korte mouwen? Voor shirtjes vind ik korte mouwen het mooist. Als het dan koud is doe ik er een cardigan o.i.d. overheen.
Jurkjes of rokjes? Rokjes geven meer mogelijkheid tot combineren.
Slippers of sandaaltjes? Sandaaltjes
Sjaals of hoedjes? Sjaals want ik heb echt geen hoofd voor hoedjes.
Studs of bling? Zeker weten bling.
Hoge hakken of platte schoenen? Ik vind hakken prachtig, maar houd van het comfort van platte schoenen.
Cowboylaarzen of rijlaarzen? (wie heeft deze bedacht?) Rijlaarzen zijn eleganter.
Jasjes of vesten? Jasjes. Ik ben echt gek op blazertjes. Een spijkerjack of een leren jackje vind ik ook wel leuk.


Haar
Krullen of steil? Ik denk dat ik voor steil ga.
Knotje of een staart? Ik ga meestal voor een knotje of een vlecht wanneer ik het vast draag.
Schuifjes of knijpclipjes? Aarrgh. Meestal gebruik ik ze beide in een kapsel. Schuifjes dan maar?
Lang of kort haar? Lang. Vroeger was mijn haar zo lang dat het tot over mijn billen heen kwam. Dat is mooi bij jonge meiden, maar na mijn 18e was ik drastisch toe aan "volwassener" haar. Ik heb het nu op oksel/borstlengte en ik knip het zelf.
Licht of donker haar? Ik vind donkerbruin haar echt ontzettend mooi. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd dus durf er ook geen poging toe te wagen.
Rechte of schuine pony? Dan zou ik de schuine pony kiezen.
Vast of los? Als ik mijn haar los wil dragen moet het wel echt goed zitten. dan moet ik het goed föhnen etc. Dat vind ik wel het mooist.

Natuurlijk vind ik het ook leuk om jullie antwoorden te lezen. Laat je antwoorden hieronder achter.

Liefs,
Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten