2 maart 2014

Checklist: Garderobe musthaves

Hallo lieve lezers,

Heel wat (technisch) werk en gepriegel, maar ik heb voor jullie een downloadbare checklist gemaakt voor je garderobe. Mocht je nu geen idee hebben waar ik het over heb, dan kun je HIER een overzicht vinden van alle artikelen omtrent de Garderobe musthaves. Natuurlijk is het erg lastig om zo na te gaan wat je hebt, en wat je nog aan zou moeten schaffen. Dáárom heb ik voor jullie een heel overzicht gemaakt die je kunt afstrepen. 
Zo ziet het overzicht eruit:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ga naar deze link om een download- en printbare versie te krijgen van deze lijst.
Neem nu een leuke markeerstift en ga naar je kledingkast. Markeer alle kledingstukken die jij in je kast hebt. Ook kun je een klein sterretje of stipje zetten voor het desbetreffende kledingstuk. Doe deze lijst in een plastic mapje en berg hem op in je persoonlijke map. Vraag je je af wat er bedoeld wordt met de beschrijving van een kledingstuk dan kun je altijd even kijken bij het bijpassende artikel voor een uitgebreide beschrijving en foto.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Persoonlijk vind ik het ontzettend fijn om nu een overzicht te hebben van alle musthaves én natuurlijk de uitbreiding.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten